ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد تشکیل جلسه داد:



به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد در راستای پذیرش و استقبال از مهمانان فرهنگی و در جهت تکریم مهمانان در تابستان 1393 ، ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش مهاباد با حضور همه اعضای ستاد در محل دفتر مدیریت تشکیل جلسه داد.

 در این جلسه قادری مدیر آموزش و پرورش مهاباد ضمن قدردانی از اعضای ستاد به دلیل فعالیت های آن در جریان نوروز 93 اظهار داشتند که استقبال و تکریم مهمانان فرهنگی و مسافران یکی از ارزش هایی است که ریشه در فرهنگ مهمان نوازی ایرانی ها دارد و ما به عنوان یکی از قطب های اصلی و بزرگ استان آذربایجان غربی در پذیرش و استقبال از مهمانان همواره باید این مهم را مد نظر داشته باشیم که در این راستا گام برداریم.

در ادامه سیده کارشناس مسئول تعاون وامور رفاهی مدیریت آموزش و پرورش مهاباد با بیان گزارشی از عملکرد ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش مهاباد از زحمات کلیه اعضای ستاد در جریان نوروز 93 تشکرو تقدیر نمودند و افزودند که برای تابستان 93 تعداد 11 باب مدرسه از فضاهای تازه ساخت و دارای امکانات در نظر گرفته شده است که جمعا بالغ بر 107 کلاس درس خواهد شد که از این تعداد 89کلاس در گروه الف 18 کلاسی در گروه ب قرار دارند.

نامبرده همچنین یاد آور شدند که پذیرش در کلیه مراحل از طریق سامانه اینترنتی بوده و براساس تعرفه های نوروز 93 میهمانان پذیرش خواهند گردید.

 شایان ذکر می باشد که ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش مهاباد در جریان نوروز 1393 با پذیرش 20572 نفر روز از کل 906662 نفر روز کل استان آذربایجان غربی و 22.7 درصد رتبه نخست میزان پذیرش ستاد اسکان فرهنگیان استان را به خود اختصاص داد.


عکس وخبر:سایت ‌‌‌‌آموزش و پرورش مهاباد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد