ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد باپذیرش اولین مهمان فرهنگی شروع به کار نمود.


شروع به کارستاد اسکان فرهنگیان:

با پذیرش اولین مهمان فرهنگی در شهرستان مهاباد ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش مهاباد شروع به کار نمود.



به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد با آغاز به کار ستاد اسکان فرهنگیان همزمان با دیگر مراکز کل کشور در تاریخ 92/3/28 و پذیرش اولین مهمان فرهنگی ، ستاد اسکان فرهنگیان فعالیت خود را در راستای پذیرش و استقبال و تکریم مهمانان فرهنگی آغاز کرد.



سیده کارشناس مسئول تعاون و امور رفاهی مدیریت آموزش و پرورش مهاباد در این رابطه افزود برای تابستان 1392 چهار فضای آموزشی بالغ بر 45کلاس از نوع گروه الف را تجهیز و آماده سازی نموده ایم که با توجه به مهمان پذیر بودن شهرستان این فضا ها قابل افزایش بوده و اکیپ وعوامل اجرایی برای تجهیز نموده فضا های دیگر در آمادگی کامل به سر می برند که به منظور تکریم بهتر فرهنگیان و مهمانان ارجمند سعی برارائه خدمات بهتر در شأن مهمانان فرهنگی داریم.


منبع خبر:سایت آموزش و پرورش مهاباد

مهاباد میزبان گردشگران استرالیایی


چهار گردشگر استرالیایی دیروز وارد شهر مهاباد شدند .

این گردشگران پس از طی کردن مسافت20 هزار کیلومتری با موتورسیکلت از یونان ،میهمان مردم مهمان نواز شهر مهاباد شدند.این چهارگردشگر قصد دارند پس از گشتن شهرهای ایران به آسیای میانه سفر کنند. 



هرساله گردشگران بسیاری از داخل کشور وخارج به این شهرستان سفر می کنندو  ضمن بهره مندی از آب و هوای معتدل و جاذبه های طبیعی منحصر بفرد، از جاذبه خرید از بازارچه های مرزی نیز لذت می برند.


منبع خبر:http://www.ziryan.ir