فوتبال دهه 60 مهاباد(3)


سال1363



سال1362



سال1362



دیدار فینال قهرمانی باشگاههای مهاباد

پرسپولیس -نیشتمان سال1361



سال 1362



ارومیه-سال1362-قهرمانی فوتبال مراکز پرورش هلال احمر




ساری-1361-مسابقان قهرمانی خانه های جوانان کشور



ساری-1361-مسابقان قهرمانی خانه های جوانان کشور


روستاهای مهاباد-بنگوین(4)


در 47 کیلومتری جنوب غربی مهاباد -بخش خلیفان -دهستان منگور شرقی ،واقع شده و دارای 27 خانوار و164 نفر جمعیت می باشد.قرار گرفتن این روستا در کنار کوههای بلندی همچون "مه یدان ئه سته ر "-"ئه سپی سه نگ"و......که اغلب زمستانها پوشیده از برف می باشد ؛موجب شده که دارای طبیعت زیبا و بکری ،بویژه در فصل بهار باشد. بدلیل مناظر دیدنی و قشنگ و آب وهوای تمیز وسالم این روستا ،مردم ازمهاباد و روستاهای دیگر این شهرستان در فصول بهار و تابستان ،به اطراف این روستا آمده تا ساعاتی پر خاطره و فراموش ناشدنی را سپری نمایند.



عکسها:اردیبهشت 1392






یخ بستن آب دریاچه سد مهاباد-بهمن 1386

بدنبال سرمای کم سابقه و طاقت فرسای زمستان سال1386،آب سد مهاباد یخ بست و به گفته بسیاری از ساکنین شهر مهاباد،از زمان ساخت  سد(سال1350 )،شاید 2 یا 3بار ،کاهش دما موجب اینچنین یخ زدگی شده است.مردم در آن ایام،بیشتر از گذشته به کنار سد می آمدند تا از نزدیک شاهد وضعیت موجود و در عین حال بسیار زیباودیدنی باشند.بر روی سطح یخ زده آب پیاده روی و حتی در چندین مورد ،تعدادی جوان پر شور و شوق با رانندگی روی یخ!موجب تعجب و هیجان بیشتر مردم نیز شدند.







رقص و پایکوبی جوانان مهابادی بدنبال بارش برف

بارش برفی که از دیشب در مهاباد شروع شده و تا شامگاه امروز ادامه داشت ؛خاطرات روزگار نه چندان دور شهرمان را ،برای همه ،بویژه پا به سن گذشته ها زنده کرد.برفی که هر ساله شاهد بارش آن در پاییز وزمستان وگاهی در اوایل بهار نیزبودیم.حال آنچنان شده که با سفید پوش شدن  شهرها وروستاهایمان؛شور و شعف ناشی از آن ،اینگونه مردم را به خیابانهاآورده و به شادی به طرق مختلف می پردازند.چه بر سر زمین آمده و در آینده بیشتر خواهد آمد!!!





برف پاییزی در مهاباد

بارش برف در آذر ماه و در فصل پاییز،نویدبخش زمستانی پربارش و بهاری پر گل و گیاه را میدهد.بهاری که همیشه در شهر مان آرامبخش روح و جسممان بوده ولذت بودن در آن و دیدن مناظر دلپذیر و زیبایش را از زمستانش میدانیم و آب شدن برف و یخ کوههای استوار وبلندش .


رودخانه مهاباد(باغ مکاییل؛پارک ملت)



برج توتونچی



میدان ملاجامی



باغ مکاییل؛پارک ملت



پل سرخ -رودخانه مهاباد(باغ مکاییل؛پارک ملت)


افتتاح هتل افشار در مهاباد


هتل افشار دومین هتل مهاباد بعد از هتل دو ستاره "کوێستان"(کوهستان)میباشد، که در روزهای اخیر افتتاح و آماده استقبال از مسافرین و گردشگران محترم گردید.این هتل در خیابان جام جم و مقابل صدا وسیمای مهاباد واقع شده است.


شماره های تماس :04442225886-04442230700-09141420100

کد مهاباد044

لازم به ذکر است که کار ساخت هتل چهار ستاره تارا واقع در خیابان شورا در 4 طبقه و به تعداد 54 اتاق با گنجایش 100تخت با سرمایه گذاری بالغ بر 100 میلیارد ریال نیز مراحل پایانی ساخت خود را طی می کند .