کسب رتبه برتر ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد در کل استان آذربایجان غربی



ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش مهاباد به عنوان ستاد اسکان برتر کل استان آذربایجان غربی بیشترین پذیرش مهمانان را در کل استان آذربایجان غربی به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش مهاباد با پذیرش بیش از 74522 نفر روز در مجموع فعالیت های اسکان در نوروز و تابستان سال 1392 بیشتر پذیرش میهمانان را در کل استادن آذربایجان غربی به خود اختصاص داد.



 امینی راد معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مهاباد در جمع اعضای ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان مهاباد در هفته آخر فعالیت ستاد اسکان تابستان 92 با بیان این مطلب اظهار داشتند که باتوجه به فعالیت های اعضای پرکار و خلاق و خستگی ناپذیر ستاد اسکان فرهنگیان همچنین بستر مهمان پذیر بودن شهرستان ومیزان رضایت مندی و مراجعه دوباره مهمانان از جمله فاکتور های افزایش مسافران و مهمانان می باشد که در این راستا از کلیه اعضای ستاد تقدیر و تشکر می گردد که با تلاش های شبانه روزی خود در فراهم آوردن امکانات لازم برای استقبال درخور شأن از مهمانان تلاش و کوشش وافری را نموده اند.



سیده کارشناس مسئول تعاون و امور رفاهی مدیریت آموزش و پرورش مهاباد در خصوص موفقیت ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد بیان داشتند که در جریان فعالیت های اسکان در نوروز92 حدودا 35806 نفر روز و در جریان فعالیت های ستاد اسکان در تابستان 92 نیز 38719 نفر روز را پذیرش گریدید که در کل درستاد اسکان فرهنگیان مهاباد در سال 1392 جمعا 74522نفر روز در ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد پذیر شده اند ایشان همچنین اظهار داشتند که در تابستان سال جاری براساس گزارشات سیستم از این تعداد پذیرش شده  02/93 درصد فرهنگی ؛61/5 درصد کارکنان دولت و37/1 درصد مشاغل آزاد بوده اند.



 نامبرده افزودند که در جریان تیر ماه 5مدرسه در قالب 38 کلاس در گروه الف تجهیز گردیدندکه نظر به افزایش میزان مهمانان در ماه شهریور این میزان به 11 مدرسه و در قالب 89 کلاس افزایش پیدا کردکه با توجه به افزایش حدودا 15 درصدی نسبت به میزان پذیرش در سال قبل سعی داریم با برنامه ریزی بیشتر و دقیق تر برای نوروز سال 93 میزان رضایت مندی را در استقبال از مهمانان به حد اکثر ممکن برسانیم.


منبع خبر:http://217.218.26.244/2927/index.php

پاکسازی اطراف سد زیبای مهاباد

امروز عصر با مشارکت جمعی از دوستداران محیط زیست بویژه جوانان،پاکسازی گسترده ای در اطراف سد مهاباد صورت گرفت.


با گردهمایی شرکت کنندگان در محل تجمع؛کار تمیز کردن و جمع آوری آشغال در ساعت 17:30 دقیقه آغاز و با قرار دادن کیسه های زباله در کنار جاده در ساعت 20عملیات پاکسازی خاتمه یافت.


این اقدام مردم طبیعت دوست مهاباد ،با استقبال مسافران و ماشینهای عبوری در محل مواجه شد و قول همکاری ومساعدت بیشتر جهت سالم نگهداشتن محیط زیست و مکانهای گردشگری را به شرکت کنندگان در این پاکسازی را دادند!