مهمانان نوروزی مهاباد 40 درصد افزایش یافت.


دبیر ستاد اسکان مهمانان نوروزی شهرداری مهاباد گفت: مهمانان نوروزی امسال این شهرستان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از 40 درصد افزایش یافته است.
از ابتدای آغاز تعطیلات عید نوروز امسال تاکنون بیش از 84 هزار نفر مسافر نوروزی وارد این شهرستان شده اند که این تعداد در سال گذشته 45 هزار نفر بوده است.



وی اضافه کرد: ثبت این تعداد مسافر نوروزی از ابتدای تعطیلات نوروز تا آخر وقت روز پنجشنبه 14فروردین در ستادهای استقبال از مهمانان نوروزی شهرداری صورت گرفته است. وی اظهار کرد: از مجموع مهمانان نوروزی مهاباد 31 هزار و 800 نفر در ستادهای اسکان و اماکن اقامتی این شهرستان پذیرش شده و بقیه تنها از اماکن گردشگری و تفریحی این شهرستان بازدید کردند.



وی در زمینه اسکان مهمانان نوروزی توسط شهرداری مهاباد نیز گفت: این ستاد از ابتدای تعطیلات عید نوروز تاکنون هفت هزار و 800 نفر را در سطح شهر اسکان داده است. جنگلی افزود: این ستاد با تجهیز و آماده سازی پنج واحد آموزشی با بیش از 50 کلاس درس و تجهیز پایانه مسافربری این شهرستان از آمادگی کامل برای اسکان مسافران نورزی در این ایام برخوردار بود. وی اضافه کرد: برای اسکان مهمانان نوروزی امکاناتی از قبیل محل مناسب اسکان، امکانات خواب، وسایل گرمایشی و چادر نیز در اختیار مسافران قرار داده می شد.



وی ضمن قدردانی از عوامل و مسوولان ستادهای استقبال و اسکان شهرداری مهاباد یادآور شد: این ستادها از عصر روز پنجشنبه پس از جمع بندی عملکرد ستاد و ترک آخرین دسته از مهمانان نوروزی این شهرستان فعالیتهای خود را متوقف کردند.



(منبع خبر:سایت شهرداری مهاباد)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد