بهره برداری از زیر گذر دکتر شهیری

این زیر گذر که در محل قبلی میدان دکتر شهیری(پزشک مهابادی که بعد از مرگ مغزی،خانواده نیکوکارش اعضای بدنش را به بیش از ده بیمار اهدا کردند.یادش گرامی باد)ساخته شده است،اولین زیر گذر در شهر مهاباد می باشد که کار ساخت آن اردبیهشت 94 آغاز و روز نهم آذر افتتاح و بهربرداری از آن شروع شد.


میدان دکتر شهیری-اردیبهشت88


سیدی -رییس شورای اسلامی شهر مهاباد-در مراسم افتتاح این پروژه گفت: این پروژه همانند یک جعبه تقسیم روند ترافیکی و تردد را با توجه به موقعیت آن در ورودی شهر و مجتمع تجاری اصغری به نحو مطلوبی کنترل نموده و علاوه بر چشم اندازی زیبا، از نظر عمرانی نیز بسیار حائز اهمیت است.


89.5.15


رییس شورای اسلامی شهر مهاباد ضمن تقدیر و تشکر از شهردار خوب و مردمی و مجموعه پرسنل شهرداری در اجرای این پروژه، هماهنگی و همیاری شهروندان و ادارات را ستود و اظهار کرد در سایه همت و تلاش ما و همراهی این عزیزان بود که توانستیم آن را به سرانجام برسانیم.  

   

 

94.6.15


مهندس صلاح کردستانی، شهردار مهاباد در این مراسم طی ارائه گزارشی از نحوه اجرای پروژه مذکور گفت: امروز پروژه دکتر شهیری برای بهبود ترافیک و رفاه حال مردم برنامه‌ریزی و به بهره‌برداری می رسد. خدا را شاکریم که با کمک خدا، حمایت بی دریغ مردم و مدیریت بی پول و تلاش صادقانه مجموعه شهرداری توانستیم، ظرف مدت 6 ماه پروژه عظیم زیرگذر دکتر شهیری را که از الزامات شهری بود، به شهروندان فهیم مهابادی هدیه نماییم .



شهردار مهاباد در سخنان خود گفت : در برآورد اولیه هزینه این پروژه 000/000/000/ 45 ریال تخمین زده شده بود که با همت و تلاش مجموعه شورا و همراهی و همدلی و زحمات همکارانم در واحدهای شهرداری توانستیم تنها با 000/000/000/ 28 ریال آن را اجرانموده و بیش از 000/000/000/ 17 ریال در این طرح صرفه جوی و مدیریت شد که جای بسی تقدیر است .


94.7.12

94.7.12

94.7.12


شهردار مهاباد با تأکید به صبر و حوصله و حمایت ساکنان و کسبه اطراف زیرگذر دکتر شهیری و همکاری مسئولین دستگاههای اجرایی سطح شهر در به ثمر رساندن شش ماهه طرح مذکور در خصوص مشخصات فنی این پروژه افزود: طول کلی پل 5/ 274 متر شامل 119 متر رمپ و 5/ 75 متر زیرگذر، ارتفاع مفید: 5 متر، رمپ ها دارای دیوار با سنگ لاشه و ملات ماسه سیمان با نمای مالون است.


94.8.1


94.9.13



قسمتی از متن و دو عکس پایین:سایت شهرداری مهاباد




ترافیک شدید در میدان قبلی و خیابانهای پیرامون آن بدلیل وجود چندین بازارچه همچون اصغری،تندیس و ....بویژه در ایام تعطیل که موجب مراجعه و استقبال بی شمار مسافران و گردشگران از آنها میشد،مسئولین شهر را وا داشت تا با احداث زیر گذر و اصلاح مسیرهای منتهی به میدان ،از شدت این ترافیک و شلوغی ناشی از آن بکاهند که مسلما می تواند نقش موثری در کم نمودن بار ترافیک در این محل شود.دست مریزاد.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد