ماهنامه اجتماعی ،فرهنگی ،ادبی مهاباد

ماهنامه اجتماعی ،فرهنگی ،ادبی مهاباد به دو زبان کردی و فارسی در مهاباد و با تیراژ3000چاپ میشود.صاحب امتیاز و مدیر مسئول این نشریه ی آقای احمد بحری از مولفان و نویسندگان مهابادی می باشد که توانسته با وجود مشکلات فراوان در زمینه ی چاپ و نشر به حیات این ماهنامه   ادامه دهد،البته سوای پشتکار و دلسوزی نویسندگان و گردانندگان این مجله،کمک و همکاری مالی فرهنگ دوستان کرد بویژه مهابادی نیز در ادامه نشر آن موثر بوده است.


عکس:پدیده ی کولبری


عکاس:خالد مام قادری



نظرات 4 + ارسال نظر
shaho سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ق.ظ

zor spas bray barezm dast xosh zor wenakant jwann har awadan be mahabad

karwan دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.kpsoft.ir

با عرض سلام و خسته نباشید ( ماندو نه بی ) من کاروان دوراندیش هستم 14 ساله از شهر مهاباد . من یک برنامه نویس هستم و می خوام در این ایام نوروز یک نرم افزار جامع به نام ‘ شاره که م مه هاباد ’ درست کنم که به خیلی از کسا کمک لازم دارم که یکی از آنها شما هستی. اگه کمکم کنید قول میدم اسم شما رو هم در لیست سازندگان نرم افزار قرار دهم. جواب خودتون از طریق همین آدرس ها به من اطلاع دهید

karwandoorandish@yahoo.com
doorandish@mailfa.com
www.facebook.com/karwan.doorandish.3
www.kpsoft.ir

کرماشان جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ب.ظ

سلاو
ده مه وئ سوپاستان بکه م که بو زمانی کوردی تیکوژن

شهناز جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:54 ق.ظ

سلاو و ریزم هیه بو همو تیکوژه رانی ادبی و فرهنگی و اجتماعی مهاباد.
دست خوشی و ماندونبونیتان عرض دکه م.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد