افتتاح راه آهن مهاباد

اولین قطار مسافربری خط مهاباد -تهران -مشهد روز شنبه ساعت


10/05وارد ایستگاه مهاباد خواهدشد.ساعت 19/40همانروز این قطار


مهاباد را به مقصد تهران -مشهد ترک خواهد کرد.


همچنین قرار بر این است که روزهای شنبه ساعت 19/40وسه شنبه


ساعت 16/20هر هفته ،مسافرین از مهاباد به تهران و مشهد


جابجاشوند.


نظرات 1 + ارسال نظر
مریم شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام دوست عزیز! داشتم در مورد سفر به مهاباد تحقیق می کردم به سایت شما برخورد کردم . زیباست و خبر خوب اینکه از تهران به مهاباد هم قطار هست، البته من از شیراز میام تهران و از اونجا به مهاباد، و خیلی دوست دارم این سفر جور بشه و مهاباد رو ببینم، برام جالبه که مردم کرد و ترک و سنی و شیعه با مهربانی دارند کنار هم زندگی می کنند .
از مهاباد بیشتر بگید لطفا

از اینکه شهر مهاباد را برای سفر انتخاب کردید،بسیار خوشحالم.امیدوارم که سفر خوب و خوشی در پیش داشته باشید.از دوستان صمیمی من در دوران خدمت سربازی،که هیچوقت فراموشش نخواهم کرد؛کاکو ی شیرازی است با فامیلی رضایی که بعد از 15 سال هنوز هم دوستیمان ادامه دارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد